12 Kasım 2014 Çarşamba

İletişim Öğrencisi Merve Sezer :)

           Ege Üniversitesi İletişim Fakültesinde bulunmam öncesinde 4 yıllık lise hayatımı da iletişim alanında geçirdim. Türkiye'de 14 tane olan iletişim liselerinden biri de yaşadığım şehir olan Bursa'daydı. Lise tercih döneminde muhabir olma hevesim ile bu liseyi tercih ettim. 2. sınıfta alan seçimimde de radyo-televizyon bölümünü tercih etmemle birlikte çok yoğun bir 3 seneye adım atmış oldum. Televizyon programları hazırladık. 
          Olay Televizyonunda yayınlanan bir çocuk programını haftalık periyotlarla çekiyor montajlıyor ve kanala gönderiyorduk. Bu süreçte hem kurgu hem photoshop hem sunuculuk hem programcılık anlamında çok şey kazandım. Son sınıfta da televizyon kanalında yapmış olduğum stajla beraber televizyon sektöründen malesef ki uzaklaştım. Üniversite tercihlerine sıra geldiğinde halkla ilişkiler bölümünü seçtim. Belki hayatımın ileriki dönemi için televizyonculuğu istememiş olabilirim ancak aktif olan lise dönemimde bana çok şey kattı. Bu dönemden öğrendiklerimle hazırladığım videolardan birini paylaşmak istedim. 

Anneler günü yaklaşırken aklıma bir anaokulu sınıfıyla beraber annelerine hediye hazırlamak geldi ve onları bir tam gün boyunca görüntüleyerek annelerine göndermeleri üzere bir film hazırladım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder